U Festival di e Barche di Dragone hè unu di i festivali tradiziunali di a nazione cinese, cunnisciutu ancu cum'è u "Festival di e Barche di Dragone", u "Ghjornu di Mezzogiorno", u "Primu di Maghju", u "Festival di u Doppiu Nonu", ecc. Hà una storia di più di 2000 anni.
U Festival di e Barche di Dragone hè per commemorà Qu Yuan. Hè apparsu per a prima volta in "Continuazione di l'Armunia in Qi" è "Jingchu Suishiji" di a Dinastia Meridionale. Si dice chì dopu chì Qu Yuan si hè ghjittatu in u fiume, a ghjente lucale hà subitu rematu in barche per salvallu. Anu navigatu per una longa distanza, ma ùn anu mai vistu u corpu di Qu Yuan. À quellu tempu, in un ghjornu di pioggia, piccule barche nantu à u lavu si sò riunite per salvà u corpu di Qu Yuan. Cusì si hè sviluppatu in una corsa di barche di dragone. A ghjente ùn hà micca recuperatu u corpu di Qu Yuan è avianu paura chì i pesci è i gamberi in u fiume manghjassinu u so corpu. Sò tornati in casa per piglià palle di risu è ghjittà li in u fiume per impedisce à i pesci è i gamberi di muzzicà u corpu di Qu Yuan. Questu hà furmatu l'usu di manghjà Zongzi.
In questa festa tradiziunale di a Cina, l'impresa manderà una sincera benedizione è benessere à ogni impiegatu per arricchisce a so vita libera, alleviare u ritmu di travagliu tesu è creà una bona cultura corporativa. Preparemu Zong è latte à ogni travagliadore. Manghjà Zongzi hè un'altra usanza di u Festival di e Barche di Dragone, chì hè un alimentu da manghjà assolutamente à u Festival di e Barche di Dragone.
Data di publicazione: 21 di ghjugnu di u 2023