Un novu crossover subcompattu di Chevrolet hè statu appena svelatu è vene cun un esterno sportivu, cù un core turbocompressu. Dopu avè fattu u so debuttu iniziale à l'Auto Shanghai 2019, a marca di cravatta hà lanciatu ufficialmente u novu Tracker in Cina.
Custruitu è cuncipitu da Chevy per a generazione internet, u Tracker presenta u novu linguaghju di design "muscularità magra" di a cumpagnia chì dà à u crossover un aspettu dinamicu è giovanile. Usendu linee in forma di Z in tutta a so carrozzeria, u Tracker hà un aspettu angulare chì ricorda e vitture sportive. Quandu hè assuciatu cù l'allestimentu Redline, l'esternu di u Tracker riceve accenti neri è rossi chì si ponu vede nantu à a griglia anteriore, u paraurti anteriore, i cerchi in lega da 17 pollici è e calotte di i specchietti laterali.
Entrendu in l'internu, u Tracker hà un design di cabina simplice ma intuitivu. Un volante à trè razze, cù un quadru di strumenti à doppiu, accoglie u cunduttore. Intantu, un display touchscreen flottante si trova nantu à u cruscottu cintrali. Presenta a più recente versione di MyLink di Chevy è vene di serie cù AppleCarPlay, cunnessione Bluetooth, navigazione è ricunniscenza vocale.
Sottu à u cappucciu, una scelta di dui motori Ecotec turbocompressi hè dispunibule per u Tracker. U primu hè u trè cilindri 325T di 1,0 litri chì produce 125 PS è 180 Nm di coppia. Hè poi accumpagnatu da una scatula di cambiu manuale à sei velocità o da una trasmissione automatica à sei velocità. Dopu hè u trè cilindri in linea 335T di 1,3 litri ligeramente più grande chì produce 164 PS cù 240 Nm di coppia. Maritatu esclusivamente à una trasmissione à variazione continua (CVT), Chevy afferma chì pò sprintà da 0 à 100 km/h in 8,9 secondi.
Per prutege u cunduttore è i passageri da i danni, i sistemi di sicurezza attiva cum'è a frenata automatica d'emergenza, a mitigazione di e collisioni pedonali, l'alerta di collisione frontale, l'assistenza di mantenimentu di corsia, l'alerta di abbandono di corsia è u monitoraghju di a pressione di i pneumatici sò muntati di serie. Ci hè ancu una camera di retromarcia è specchietti laterali riscaldati cum'è extra.
Stu crossover custruitu in Cina ghjunghjerà in Filippine ? Cù u Trax chì deve esse rimpiazzatu prestu, questu puderia esse u so successore più prubabile.
Andate à u Clark International Speedway stu weekend è pudete vede a Toyota Supra 2019 in azzione.
Micca solu a Toyota Alphard pò mantenevi sicuri in un accidente, ma pò ancu aiutà à prevene lu in primu locu.
Dopu à a prumessa di u presidente Dutere di un tempu di viaghju di 5 minuti trà Cubao è Makati, MMDA crea una nova task force per migliurà u flussu di trafficu.
Micca solu a Toyota Alphard pò mantenevi sicuri in un accidente, ma pò ancu aiutà à prevene lu in primu locu.
Dopu à a prumessa di u presidente Dutere di un tempu di viaghju di 5 minuti trà Cubao è Makati, MMDA crea una nova task force per migliurà u flussu di trafficu.
Data di publicazione: 11 di ghjugnu 2019