Sicondu l'Associazione Naziunale di Prutezzione contr'à l'Incendii, guasi trè morti in cinque per via di l'incendii in casa si verificanu in case senza rilevatori di fumu (40%) o senza rilevatori di fumu inutilizzabili (17%).
L'errori succedenu, ma ci sò passi chì pudete fà per assicurà chì i vostri rilevatori di fume funzionanu currettamente per mantene a vostra famiglia è a vostra casa sicure.
1. Falsi Trigger
L'allarmi di fumu ponu qualchì volta disturbà l'occupanti cù falsi allarmi, purtendu a ghjente à dumandassi se u sonu fastidiosu hè basatu annantu à una vera minaccia.
L'esperti cunsiglianu di ùn installà rilevatori di fumu vicinu à porte o canali. "E correnti d'aria ponu causà falsi allarmi, dunque tenete i rilevatori luntanu da finestre, porte è prese d'aria, postu chì ponu disturbà u funziunamentu currettu di urilevatore di fumu", dice Edwards.
2. Installazione troppu vicinu à u bagnu o à a cucina
Mentre chì mette un allarme vicinu à un bagnu o una cucina pò sembrà una bona idea per copre tuttu u terrenu, pensateci torna. L'allarmi devenu esse piazzati almenu à 10 piedi di distanza da zone cum'è docce o lavanderie. Cù u tempu, l'umidità pò dannà un allarme è eventualmente rende lu inefficace.
Per l'apparecchi cum'è i fornelli o i forni, l'allarmi devenu esse installati à almenu 20 piedi di distanza perchè ponu creà particelle di combustione.
3. Dimenticà si di i scantinati o di altre stanze
I scantinati sò spessu trascurati è anu bisognu di una alarma. Sicondu u Studiu di maghju 2019, solu u 37% di i rispondenti anu dichjaratu chì avianu un rilevatore di fumu in u so scantinatu. Tuttavia, i scantinati sò altrettantu prubabili di esse à risicu d'incendiu. Indipendentemente da induve in a vostra casa vulete chì u vostru rilevatore di fumu vi avvisi. Per u restu di a casa, hè impurtante avè unu in ogni camera da letto, fora di ogni zona di dorme separata, è à ogni livellu di a casa. I requisiti d'allarme varianu secondu u statu è a regione, dunque hè megliu verificà cù u vostru dipartimentu di i pompieri lucali per i requisiti attuali in a vostra zona.

4. Ùn avè miccarilevatori di fumu interlink
I rilevatori di fumu Interlink cumunicanu trà di elli è formanu un sistema di prutezzione integratu chì pò avvistà vi di un focu, ùn importa induve site in a vostra casa. Per a megliu prutezzione, cunnette tutti i rilevatori di fumu in a vostra casa.
Quandu unu sona, tutti sonanu. Per esempiu, sè site in cantina è un focu principia à u secondu pianu, l'allarmi suneranu in cantina, secondu pianu è u restu di a casa, dendu vi u tempu di scappà.
5. Scurdà di mantene o di rimpiazzà e batterie
Un piazzamentu è una stallazione curretti sò i primi passi per assicurà chì i vostri allarmi funzionanu currettamente. Tuttavia, secondu a nostra inchiesta, assai persone raramente mantenenu i so allarmi una volta chì sò stati stallati.
Più di u 60% di i cunsumatori ùn verificanu micca i so rilevatori di fumu mensilmente. Tutti l'allarmi devenu esse verificati regularmente è e batterie rimpiazzate ogni 6 mesi (s'elli sòrilevatore di fumu alimentatu da batteria).
Data di publicazione: 12 settembre 2024