
Introduzione è differenza trà u fumu neru è u fumu biancu
Quandu si verifica un focu, e particelle saranu prudutte in diverse fasi di combustione secondu i materiali chì brusgianu, ciò chì chjamemu fumu. Una parte di u fumu hè di culore più chjaru o grisgiu, chjamatu fumu biancu; una parte hè fumu neru assai scuru, chjamatu fumu neru.
U fumu biancu sparghje principalmente a luce è sparghje a luce chì brilla nantu à ellu.
U fumu neru hà una forte capacità d'assorbe a luce. Assorbe principalmente a radiazione luminosa chì brilla nantu à ellu. A luce sparsa hè assai debule è affetta a sparghjera di a luce da altre particelle di fumu.
A diffarenza trà u fumu biancu è u fumu neru in l'incendii si riflette principalmente in trè aspetti: unu hè a causa di a furmazione, l'altru hè a temperatura, è u terzu hè l'intensità di u focu. Fumu biancu: A temperatura più bassa di u focu, u focu ùn hè micca grande, è hè furmatu da u vapore generatu da l'acqua aduprata per spegne u focu. Fumu neru: A temperatura di u focu hè a più alta è l'intensità di u focu hè a più grande. Hè causatu da u fumu emessu da l'uggetti chì brusgianu chì cuntenenu troppu carbone.
A differenza trà u fumu biancu è u fumu neru in u focu
U fumu neru hè una combustione incompleta è cuntene particelle di carbone, generalmente cù una struttura moleculare più grande. Sustanze chì cuntenenu più atomi di carbone, cum'è u diesel è a paraffina.
Ci sò generalmente dui tipi di fumu biancu. Unu hè chì cuntene vapore acqueo. À u cuntrariu, hà una struttura moleculare più chjuca, più cuntenutu d'ossigenu è d'idrogenu, è hè più faciule da brusgià per pruduce più vapore acqueo. Siconda, ci sò particelle di sustanza bianca.
U culore di u fume hè ligatu à u cuntenutu di carbone. Sè u cuntenutu di carbone hè altu, più particelle di carbone micca brusgiate in u fume saranu, è più scuru serà u fume. À u cuntrariu, più bassu hè u cuntenutu di carbone, più biancu serà u fume.
U principiu di rilevazione di l'allarme di l'allarme di fumu chì rileva fumu neru è biancu

Principiu di rilevazione per l'allarme di fumu biancu: Principiu di rilevazione di u canale di fumu biancu: In cundizioni nurmali senza fumu, u tubu ricevente ùn pò micca riceve a luce emessa da u tubu trasmittente, dunque ùn hè generata alcuna corrente. Quandu si verifica un focu, u fumu biancu generatu Entrendu in a cavità labirintica, per via di l'azione di u fumu biancu, a luce emessa da u tubu trasmittente hè sparsa, è a luce sparsa hè ricevuta da u tubu ricevente. Più alta hè a cuncentrazione di fumu biancu, più forte hè a luce sparsa ricevuta.

Principiu di rilevazione per l'allarme di fumu neru: Principiu di rilevazione di u canale di fumu neru: In cundizioni nurmali senza fumu, per via di e caratteristiche di a cavità labirintica, u signale di riflessione di u canale di fumu neru ricevutu da u tubu di ricezione hè u più forte. Quandu si verifica un focu, u fumu neru generatu entra in a cavità labirintica. Per via di l'effettu di u fumu neru, u signale luminosu ricevutu da u tubu di emissione serà indebulitu. Quandu u fumu neru è biancu esistenu à u listessu tempu, a radiazione luminosa hè principalmente assorbita è l'effettu di scattering ùn hè micca evidente, dunque pò ancu esse adupratu. Nurmalmente rileva a cuncentrazione di fumu neru.
Allarme di fumu cunsigliatu