Tramindui i rilevatori di fumu filari èrilevatori di fumu alimentati da batterienecessitanu batterie. L'allarmi cablati anu batterie di riserva chì ponu avè bisognu di esse rimpiazzate. Siccomu i rilevatori di fumu alimentati da batterie ùn ponu micca funziunà senza batterie, pudete avè bisognu di rimpiazzà e batterie periodicamente.
Pudete rimpiazzà e batterie di l'allarme di fumu seguendu questi semplici passi.
1. Eliminate u rilevatore di fume da u tettu
Eliminate urilevatore di fumuè verificate u manuale. Sè vo rimpiazzate a batteria in un rilevatore di fumu cablatu, duvete prima spegne l'alimentazione di l'interruttore automaticu.
Nantu à certi mudelli, pudete simpricimenti girà a basa è l'allarme per separà li. Nantu à certi mudelli, pudete avè bisognu di utilizà un cacciavite per caccià a basa. Sè ùn site micca sicuru, verificate u manuale.
2. Eliminate a vechja batteria da u rilevatore
Appughjà u buttone di prova 3-5 volte per fà chì l'allarme liberi a putenza residuale, in modu da evità l'allarme di guastu di batteria bassa. Prima di rimpiazzà a batteria, duverete caccià a vechja batteria. Nutate s'è vo rimpiazzate una 9V o AA, postu chì i diversi mudelli utilizanu batterie diverse. Sè vo aduprate una batteria di 9v o AA, ricordatevi induve si cunnettenu i terminali negativu è pusitivu.

3. Inserite batterie nove
Quandu si rimpiazzanu e batterie in un rilevatore di fumu, aduprate sempre batterie alcaline nove è assicuratevi di rimpiazzalle cù u tipu currettu, AA o 9v. Sè ùn site micca sicuru, verificate u manuale.
4. Riinstallate a basa è pruvate u rilevatore
Una volta chì e nuove batterie sò installate currettamente, rimettite u coperchio.allarme di fumuè rimette in piazza a basa chì cunnetta u rilevatore à u muru. Sè vo aduprate un sistema cablatu, riaccendete l'alimentazione.
Pudete pruvà u rilevatore di fume per assicurassi chì e batterie funzionanu currettamente. A maiò parte di i rilevatori di fume anu un buttone di prova - appughjatelu per uni pochi di secondi è farà un sonu s'ellu funziona currettamente. Se u rilevatore di fume fiasca a prova, verificate chì state aduprendu e batterie currette o pruvate batterie nove.
Data di publicazione: 26 d'aostu 2024