Hè megliu mette un rilevatore di fume à u muru o à u tettu?

Quanti metri quadrati devenu esse installati un rilevatore di fumu?

1. Quandu l'altezza di u pianu internu hè trà sei metri è dodici metri, ne deve esse stallatu unu ogni ottanta metri quadrati.

2. Quandu l'altezza di u pianu internu hè inferiore à sei metri, ne deve esse stallatu unu ogni cinquanta metri quadrati.

Nota: L'intervallu specificu di quanti metri quadrati deve esse installatu un rilevatore di fumu dipende generalmente da l'altezza di u pianu internu. Diverse altezze di u pianu internu daranu locu à intervalli diversi per l'installazione di rilevatori di fumu.

In circustanze nurmali, u raghju di un rilevatore di fumu chì pò ghjucà un bon rolu di rilevamentu hè di circa ottu metri. Per questa ragione, hè megliu installà un rilevatore di fumu ogni sette metri, è a distanza trà l'allarmi di fumu deve esse in quindici metri, è a distanza trà l'allarmi di fumu è i muri deve esse in sette metri.

À chì ditaglii ci vole à fà attenzione quandu si stalla un rilevatore di fumu fotoelettricu?

1. Prima di l'installazione, assicuratevi di determinà a pusizione curretta d'installazione di u rilevatore di fumu. Sè a pusizione d'installazione hè sbagliata, l'effettu d'usu di u rilevatore di fumu serà peghju. In circustanze nurmali, u rilevatore di fumu deve esse installatu in u centru di u tettu.

Allarme di fumu fotoelettricu

2. Quandu si cabla u rilevatore di fumu, ùn cunnette micca i fili à l'inversu, altrimenti u rilevatore di fumu ùn funziona micca currettamente. Dopu l'installazione, deve esse realizatu un esperimentu di simulazione per assicurà chì u rilevatore di fumu pò esse adupratu nurmalmente.

3. Per assicurà chì l'allarme di fumu pò esse adupratu nurmalmente è impedisce chì a precisione di l'allarme di fumu sia affettata da a polvera accumulata nantu à a superficia, a copertura di polvera nantu à a superficia di l'allarme di fumu deve esse rimossa dopu chì l'allarme di fumu sia ufficialmente messu in usu.

4. L'allarme di fumu hè assai sensibile à u fumu, dunque l'allarmi di fumu ùn ponu esse installati in cucine, zone di fumatori è altri lochi. Inoltre, l'allarmi di fumu ùn ponu esse installati in lochi induve a nebbia d'acqua, u vapore acqueo, a polvere è altri lochi sò propensi à accade, altrimenti hè faciule di ghjudicà male l'allarme.

Installazione

1. Installate un sensore di fumu per ogni 25-40 metri quadrati in a stanza, è installate sensori di fumu 0,5-2,5 metri sopra l'attrezzatura impurtante.

2. Sceglite una zona d'installazione adatta è fissate a basa cù viti, cunnette i fili di u sensore di fumu è avvitateli nantu à a basa fissa.

3. Tracciate dui fori nantu à u tettu o u muru secondu i fori di a staffa di muntatura.

4. Inserite dui chiodi di plastica in i dui fori, è dopu appughjate u spinu di a staffa di muntatura contr'à u muru.

5. Inserite è stringhjite e viti di muntatura finu à chì a staffa di muntatura sia tirata fora fermamente.

6. Stu rilevatore di fume hè un apparechju chjusu è ùn pò esse apertu. Inserite a batteria in u compartimentu daretu à l'unità.

7. Pone u spinu di u rilevatore contr'à a pusizione d'installazione è girallu in sensu orariu. È assicuratevi chì e duie teste di viti sianu scivulate in i fori in forma di cintura.

8. Appughjà delicatamente u buttone di prova per vede s'ellu u rilevatore funziona currettamente.

sensore di fumu 

rilevatore di fumu  

Allarme di fumu fotoelettricu

Precauzioni per l'installazione è a manutenzione di i rilevatori di fumu

1. Ùn l'installate micca nantu à un pavimentu cù alta temperatura è alta umidità, altrimenti affetterà a sensibilità.

2. Per mantene u sensore in funziunamentu efficiente, pulite u sensore ogni 6 mesi. Prima spegnete l'alimentazione, poi aduprate una spazzola dolce per spazzà ligeramente a polvere, è dopu accendete l'alimentazione.

3. U rilevatore hè adattatu per i lochi induve ci hè assai fume quandu si verifica un focu, ma ùn ci hè micca fume in circustanze nurmali, cum'è: ristoranti, hotel, edifici d'insignamentu, edifici d'uffiziu, sale computer, sale di cumunicazione, librerie è archivi è altri edifici industriali è civili. Tuttavia, ùn hè micca adattatu per i lochi induve ci hè una grande quantità di polvere o nebbia d'acqua; ùn hè micca adattatu per i lochi induve si pò generà vapore è nebbia d'oliu; ùn hè micca adattatu per i lochi induve u fume hè intrappulatu in circustanze nurmali.


Data di publicazione: 02-Set-2024