Mentre chì l'incendii cuntinueghjanu à rapprisintà minacce significative per a vita è a pruprietà in u mondu sanu, i guverni di u mondu sanu anu introduttu pulitiche obbligatorie chì esigenu l'installazione di rilevatori di fumu in e pruprietà residenziali è cummerciali. Questu articulu furnisce un sguardu approfonditu à cumu i diversi paesi stanu implementendu e regulazioni di l'allarmi di fumu.
Stati Uniti
I Stati Uniti sò stati unu di i primi paesi à ricunnosce l'impurtanza di l'installazioni di rilevatori di fumu. Sicondu l'Associazione Naziunale di Prutezzione da l'Incendii (NFPA), circa u 70% di i morti ligati à l'incendii si verificanu in case senza rilevatori di fumu funziunali. Di cunsiguenza, ogni statu hà promulgatu regulamenti chì imponenu l'installazione di rilevatori di fumu in edifici residenziali è cummerciali.
Edifici Residenziali
A maiò parte di i stati americani esigenu chì i rilevatori di fumu sianu installati in tutte e residenze. Per esempiu, a California impone chì i rilevatori di fumu sianu piazzati in ogni camera da letto, zona di vita è corridore. I dispositivi devenu esse conformi à e norme UL (Underwriters Laboratories).
Edifici cummerciali
I pruprietà cummirciali devenu ancu esse dotate di sistemi d'allarme d'incendiu chì rispondenu à i standard NFPA 72, chì includenu cumpunenti d'allarme di fumu.
Regnu Unitu
U guvernu di u Regnu Unitu mette assai enfasi nantu à a sicurità contru l'incendii. Sicondu i regulamenti di custruzzione, tutti l'edificii residenziali è cummerciali di nova custruzzione devenu avè rilevatori di fumu.
Edifici Residenziali
E case nove in u Regnu Unitu devenu avè rilevatori di fumu installati in e zone cumuni à ogni pianu. I dispusitivi devenu esse conformi à e norme britanniche (BS).
Edifici cummerciali
I locali cummerciali sò tenuti à installà sistemi d'allarme d'incendiu chì rispettanu e norme BS 5839-6. A manutenzione è e prove regulare di sti sistemi sò ancu ubligatorie.
Unione Europea
I stati membri di l'UE anu messu in opera regulamenti stretti nantu à l'allarmi di fumu in cunfurmità cù e direttive di l'UE, assicurendu a sicurezza antincendiu in e nuove custruzzioni.
Edifici Residenziali
E case nove in tutti i paesi di l'UE devenu avè rilevatori di fumu installati in ogni pianu in i spazii publichi. Per esempiu, a Germania esige dispositivi chì rispettanu e norme EN 14604.
Edifici cummerciali
L'edificii cummerciali devenu ancu rispettà a norma EN 14604 è sò sottumessi à ispezioni è rutine di manutenzione regulare per assicurà a funzionalità.
Australia
L'Australia hà stabilitu regulamenti cumpleti di sicurezza contr'à l'incendii in u so Codice Naziunale di Custruzzione. Queste pulitiche richiedenu rilevatori di fumu in tutte e nuove proprietà residenziali è cummerciali.
Edifici Residenziali
Ogni livellu di e case nove deve include rilevatori di fumu in e zone cumuni. I dispusitivi devenu esse conformi à a norma australiana AS 3786:2014.
Edifici cummerciali
Requisiti simili s'applicanu à l'edificii cummerciali, cumprese a manutenzione di rutina è i testi per assicurà a conformità cù AS 3786: 2014.
Cina
A Cina hà ancu rinfurzatu i protokolli di sicurezza contr'à l'incendii per mezu di a Legge naziunale di prutezzione contr'à l'incendii, chì impone l'installazione di rilevatori di fumu in tutte e nuove strutture residenziali è cummerciali.
Edifici Residenziali
E nuove pruprietà residenziali sò tenute à installà rilevatori di fumu in e zone publiche à ogni pianu, in cunfurmità cù a norma naziunale GB 20517-2006.
Edifici cummerciali
L'edificii cummerciali devenu installà rilevatori di fumu chì rispettanu a norma GB 20517-2006 è realizà una manutenzione di rutina è testi di funzionalità.
Cunclusione
À u livellu mundiale, i guverni stanu stringendu e regulazioni riguardanti l'installazione di l'allarmi di fumu, rinfurzendu e capacità di alerta precoce è riducendu i risichi ligati à l'incendiu. Cù l'evoluzione di a tecnulugia è l'avanzamentu di i standard, i sistemi di allarme di fumu diventeranu più diffusi è standardizati. L'adesione à queste regulazioni ùn solu risponde à i requisiti legali, ma prutege ancu a vita è i beni. L'imprese è l'individui devenu impegnassi à una installazione è una manutenzione adeguate per assicurà a massima sicurezza.
Data di publicazione: 13 di ghjugnu 2025