Festa di a mità d'autunnu in Cina: Origini è tradizioni

Unu di i ghjorni spirituali i più impurtanti in Cina, a Metà Autunnu risale à millaie d'anni fà. Hè secondu in impurtanza culturale solu dopu à u Capu d'Annu Lunare. Tradizionalmente cade u 15esimu ghjornu di l'8esimu mese di u calendariu lunisolare cinese, una notte quandu a luna hè à u so più pienu è più luminosa, ghjustu in tempu per a stagione di a racolta autunnale.

A Festa di a Metà Autunnu in Cina hè un ghjornu festivu (o almenu u ghjornu dopu à a Metà Autunnu Cinese). Quest'annu, cade u 29 di settembre, dunque aspettatevi assai rigali, illuminazione di lanterne (è l'apparizione di quelle di plastica rumorose), bastoncini luminosi, cene in famiglia è, benintesa, torte di luna.

A parte più impurtante di a festa hè di riunisce si cù i vostri cari, ringrazià è pricà. In tempi antichi, l'adorazione tradiziunale di a luna includeva pregà à e divinità lunari (cumprese Chang'e) per a salute è a ricchezza, fà è manghjà torte di luna, è accende lanterne culurite di notte. Certi persone scrivevanu ancu auguri nantu à e lanterne è e facianu vulà in celu o e facianu galleggià nantu à i fiumi.

Prufittate à u megliu di a notte per:

Avè una cena tradiziunale cinese cù a famiglia - i piatti autunnali populari includenu l'anatra pechinese è u granciu peloso.
Manghjà mooncakes - avemu riunitu i migliori in cità.
Assistendu à unu di i stupenti spettaculi di illuminazione di lanterne in tutta a cità.
Osservazione di a luna ! Ci piace particularmente a spiaggia, ma pudete ancu fà una (corta!) escursione notturna in muntagna o in cullina, o truvà un tettu o un parcu per ammirà u paisaghju.

Felice Festa di Metà Autunnu!

1


Data di publicazione: 28 di settembre di u 2023