À u mumentu chì sta rubrica serà publicata, puderia esse u fieru pruprietariu di a radiosveglia chì era posta nantu à u comodinu in a camera principale di Philip Roth.
Cunniscite Philip Roth, autore vincitore di u National Book Award è di u Premiu Pulitzer di classici cum'è "Goodbye, Columbus", "Portnoy's Complaint" è "The Plot Against America"? Hè mortu l'annu scorsu, è u weekend scorsu, alcune di e so opere sò state vendute in un'asta di successione cù offerte in linea.
A radiosveglia hè una Proton Model 320, è ùn ci hè nunda di particulare, fora di u fattu ch'ella era pusata in a camara principale di Philip Roth.
Presumibilmente hè ciò chì Philip Roth fighjulava quandu si svegliava in mezu à a notte mentre una parte di u so cervellu si rosicava un prublema di scrittura particulare. Mentre fighjulava i numeri accesi in u display, malediceva a so afflizione chì l'impedia di dorme prufundamente, o era un cunfortu sapè chì ancu mentre era à riposu, una parte di ellu stava scrivendu?
Ùn sò micca esattamente perchè vogliu pussede qualcosa chì appartene à Philip Roth, ma una volta chì aghju trovu l'asta in linea, sò diventatu un pocu ossessionatu.
Sfurtunatamente, sò digià statu superatu in l'offerta per a macchina da scrivere manuale Olivetti chì Roth hà utilizatu à l'iniziu di a so carriera. I mudelli IBM Selectric chì Roth hà utilizatu dopu sò ancu troppu ricchi per u mo sangue.
Aghju avutu l'ochji nantu à un divanu di pelle di u studiu di scrittura di Roth chì passeresti accantu s'ellu fussi pusatu gratuitamente nant'à u bordu di a strada. Hè graffiatu è macchiatu, maltrattatu finu à esse ricunnisciutu. Riescu guasi à sente l'odore di u mustu à traversu u schermu di l'urdinatore è eppuru u fissu, pensu à fà una offerta, pruvendu à calculà quantu mi costarà fà lu spedisce. Forse faraghju un viaghju in vittura è affitteraghju un camion per riportallu. Ne cuntaraghju una storia: "U divanu ammuffitu di Philip Roth è mè attraversu l'America".
Ancu s'è u mo spaziu di travagliu hè cumpletamente mundanu - una stanza di riserva cù una scrivania - sò sempre statu interessatu à vede scorci in l'abitati di scrittura di i scrittori. In una visita guidata di u libru anni fà, aghju assicuratu di pianificà u tempu per Rowan Oak, l'antica casa di William Faulkner in Oxford, Mississippi. Avà serve cum'è un museu induve pudete vede a so stanza di scrittura, disposta cum'è puderia esse stata quandu travagliava, bicchieri nantu à una tavula vicina. In un'altra stanza, pudete vede u schema di u so rumanzu "A Fable" schizzatu direttamente nantu à i muri.
Sè visitate l'Università Duke, pudete vede u scrivanu di Virginia Woolf, un'opera solida di quercia cù un pianu à cerniere per u almacenamentu è una scena dipinta di Clio, a musa di a storia in superficia. A pruprietà di Roth ùn offre nunda di cusì elegante, almenu micca in questa asta.
Si suppone chì sianu e parolle chì importanu, micca l'uggetti chì circundanu u so creatore. I mobili di veranda in vimini di Roth (zero offerte à u mumentu di a scrittura) ùn sò micca a fonte di u so geniu. Forse l'uggetti stessi ùn sò micca cusì impurtanti, è li sto infundendu un significatu chì ùn meritanu micca. I documenti è a currispundenza pertinenti à a carriera literaria di Roth sò tenuti à a Biblioteca di u Cungressu induve saranu cunservati è accessibili sperendu per sempre.
John Warner hè l'autore di "Perchè ùn ponu micca scrive: tumbà u saggio di cinque paragrafi è altre necessità".
1. "Forse duvresti parlà cù qualchissia: Un terapeuta, U SO terapeuta, è e nostre vite rivelate" di Lori Gottlieb
Tuttu ciò chì hè scrittu, principalmente narrativu, ma chì tocca ancu qualchi prublema culturale/esistenziale sottustante. Aghju ghjustu ciò chì ci vole: "Heartland: A Memoir of Working Hard and Being Broke in the Richest Country on Earth" di Sarah Smarsh.
Quandu leghju una nova publicazione chì vale a pena di esse cunsigliata, a mettu nantu à un post-it nantu à u mo urdinatore è da quellu mumentu in avanti cercu u lettore ghjustu. In questu casu, "Rules for Visiting" di Jessica Francis Kane, un libru putente è discretu, hè perfettu per Judy.
Questu hè di ferraghju, un gruppu di richieste chì aghju sbagliatu in u mo propiu email. Ùn possu micca ghjunghje à tutte, ma cum'è un picculu gestu, possu almenu ricunnosce ch'elle esistenu. Dapoi ferraghju, Carrie hà certamente lettu più libri, ma basatu annantu à sta lista, ricumandu "Bad Things Happen" di Harry Dolan.
Data di publicazione: 23 di lugliu di u 2019