L'estate hè un periodu di alta incidenza di casi di furtu. Ancu s'è parechje persone anu avà porte è finestre antifurtu installate in e so case, hè inevitabile chì e mani cattive ghjunghjenu in e so case. Per impedisce ch'elli accadanu, hè ancu necessariu installà allarmi magnetichi per e porte in casa.
E porte è e finestre sò zone impurtanti per cunnette l'internu è l'esternu. In piena estate, assai persone amanu apre e finestre durante u ghjornu per gode di a frescura. Di notte, quandu e porte è e finestre sò chjuse, ùn sò micca attaccate (certe ùn anu micca spine installate), ciò chì dà à quelli ladri una opportunità.
L'allarme di u sensore di porta hè un dispositivu di rilevazione è d'allarme in i prudutti di sicurezza di a casa intelligente. Hà funzioni d'allarme di rilevazione è antifurtu. Hè principalmente adupratu per monitorà u statu di chjusura è di chiusura di porte è finestre. Se qualchissia apre illegalmente e porte è e finestre, l'allarme di u sensore di porta serà attivatu.
L'allarme di u sensore di porta hè custituitu da duie parti: un magnetu (parte più chjuca, installata nantu à a porta è a finestra mobile) è un trasmettitore di signale wireless (parte più grande, installata nantu à a porta fissa è u quadru di a finestra), l'allarme di u sensore di porta hè piazzatu nantu à a porta è a finestra Sopra, dopu chì a modalità di fortificazione hè attivata, una volta chì qualchissia spinge a finestra è a porta, a porta è u quadru di a porta saranu spiazzati, u magnetu permanente è u modulu di trasmettitore wireless saranu ancu spiazzati à u listessu tempu, è u trasmettitore di signale wireless emetterà l'allarme.
Data di publicazione: 25 di settembre di u 2022