A quistione di l'autoprutezzione in a sucetà muderna vene in cima. Cù una grande priorità, a quistione di "cumu difende si?" riguarda più e donne chè l'omi. Ci sò donne chì sò più propensi à diventà vittime di attacchi periculosi. Quessi sò di diversi tipi sia quandu a vittima hè un bersagliu per un bellu pezzu sia quandu hè solu saltata da daretu à l'angulu.
Cunsiderate a sicurità persunale
U crimine u più cumunu cummessu contr'à e donne hè u stupro. Cum'è altri crimini, u stupro hè fattu per dimustrà a duminazione di una persona fisicamente più forte annantu à un'altra. L'attacchi è l'aggressioni sò sempre diretti contr'à e donne perchè ùn ponu micca respinghje è sò menu propensi à luttà contr'à l'attaccante.
E statistiche mostranu chì a maiò parte di i crimini contr'à e donne sò cummessi da l'omi, chì ùn sò micca stranieri. Guide simplici di autodifesa è libretti per e donne (è i zitelli) dispunibili nantu à parechji siti web spiegheranu i principii iniziali per evità questi prublemi. Calchì volta queste situazioni sò prevedibili quandu si guarda l'intenzione minacciosa in u cumpurtamentu di qualchissia intornu à voi. Seguità cunsiglii simplici di autoprotezione per e donne renderà più faciule riduce e vostre possibilità di mettevi in guai.
Mezzi di autoprotezione
Ci sò qualchi modi più simplici ma più efficaci. L'allarmi persunali sò strumenti di autoprotezione assai faciuli d'utilizà chì sò assai convenienti è largamente dispunibili. Quessi oggetti discreti sò pensati per e donne per ùn avè micca da preoccupassi di a vostra sicurezza persunale. Altrettantu impurtante, varianu in grandezza da assai chjuchi è leggeri à più grandi, è ponu ancu esse aduprati cum'è decorazioni di borse. Quessi mezi di prutezzione populari sò a prima tecnica di autodifesa di una zitella.
Data di publicazione: 03 d'aostu 2022