E vittime di attacche seriale raccontanu a paura è l'effetti duraturi di i so reati.

Quandu u ghjudice Geoff Rea hà cundannatu u palpatore seriale Jason Trembath, hà dettu chì e dichjarazioni di l'impattu di a vittima eranu strazianti.

E dichjarazioni, publicate à Stuff, sò di sei di l'11 donne chì Trembath hà palpatu per e strade di Hawke's Bay è Rotorua à a fine di u 2017.

Una di e donne hà dettu "l'imagine di ellu chì mi seguitava è assaltava indecentemente u mo corpu mentre eru impotente è in shock lascerà sempre una cicatrice in a mo mente", hà dettu.

Hà dettu ch'ella ùn si sentia più sicura da sola è "sfurtunatamente e persone cum'è u sgiò Trembath sò un ricordu per e donne cum'è mè chì ci sò persone cattive quì fora".

LEGGI DI PIÙ: * L'identità di u palpatore seriale hè stata rivelata dopu chì a soppressione di u nome hè stata revocata dopu à u verdettu di micca culpevule à u prucessu di stupro * A querellante di stupro ùn si scurderà mai di u scossa di vede a foto di Facebook chì hà scatenatu u prucessu * Omi trovati micca culpevuli di stupro * L'omi neganu d'avè stupratu una donna in un hotel di Napier * Presunta aggressione sessuale publicata nant'à Facebook * Omu accusatu di viulenza sessuale

Un'altra donna chì curria quandu hè stata attaccata, hà dettu chì "a corsa ùn hè più u passatempu rilassante è piacevule chì era una volta" è dapoi l'attaccu purtava un allarme persunale quandu curria sola.

«Mi ritrovu à fighjà daretu à a mo spalla per un tempu considerableu per assicurassi chì nimu ùn mi seguita», disse ella.

Un'altra, chì avia solu 17 anni à l'epica, hà dettu chì l'incidentu avia affettatu a so fiducia è chì ùn si sentia più sicura à sorte da sola.

Curria cù un amicu quandu Trembath hà culpitu è hà dettu ch'ella "ùdiria pensà à ciò chì l'autore di u reatu averia pussutu pruvà à fà s'è unu di noi fussi statu solu".

«Sia eiu sia qualsiasi individuu avemu tuttu u dirittu d'esse sicuri in a nostra cumunità, è di pudè andà à corre o fà qualsiasi altra attività recreativa senza chì tali casi si verifichinu», hà dettu.

«Aghju ancu cuminciatu à guidà per andà è vultà da u mo travagliu quandu campava solu à 200 metri di distanza perchè avia troppu paura di camminà. Dubitava di mè stessa, dumandendumi di i vestiti chì purtava, chì in qualchì modu era colpa meia s'ellu m'avia fattu ciò ch'ellu m'avia fattu», hà dettu.

«Aghju avutu vergogna di ciò chì hè accadutu è ùn vulia parlà ne cù nimu, è ancu e prime volte chì a polizia m'hà cuntattatu mi sentu male è arrabbiata», hà dettu.

«Prima di l'incidentu, mi piaceva à marchjà da sola, ma dopu aghju avutu paura di fà lu, soprattuttu di notte», hà dettu.

Hà riacquistatu a so fiducia è avà cammina sola. Hà dettu ch'ella vulia ùn avè avutu paura è avè affruntatu Trembath.

Una donna chì avia 27 anni quandu hè stata attaccata hà dettu chì qualchissia più ghjovanu ch'ella puderia avè trovu l'esperienza orribile.

Era ribella è ùn l'avaria micca affettata, ma "ùn possu nigà quantu più i mo sensi sò amplificati ogni volta chì corru o marchu sola".

Trembath, 30 anni, hè cumparitu in u tribunale di u distrettu di Napier u venneri è hè statu cundannatu à cinque anni è quattru mesi di prigiò.

Trembath hà ammessu d'avè aggredito indecentemente l'11 donne, è un'accusa di avè fattu una registrazione visuale intima è di avè distribuitu u materiale publicendulu nantu à una pagina Facebook di una squadra di Taradale Cricket Club.

Una ghjuria hà assoltu u mese scorsu Trembath è Joshua Pauling, 30 anni, da l'accuse di stuprà a donna, ma Pauling hè statu dichjaratu culpevule d'esse parte di a realizazione di una registrazione visuale intima.

L'avucata di Trembath, Nicola Graham, hà dettu chì u so reatu era "quasi inspiegabile" è probabilmente duvutu à a metanfetamina è à a dipendenza da u ghjocu d'azzardo.

U ghjudice Rea hà dettu chì tutte e vittime di Trembath anu patitu effetti "drammatici" è chì e dichjarazioni di e vittime eranu "strazianti", hà dettu.

I so reati contr'à e donne in queste strade anu purtatu una paura considerable à parechji membri di a cumunità, in particulare à e donne, hà dettu u ghjudice Rea.

Hà nutatu chì, malgradu e so dipendenze dichjarate da l'alcol, u ghjocu d'azzardo è a pornografia, era un omu d'affari è sportivu di grande successu. Dà a culpa à altri fattori era "nebulosu", hà dettu.

Trembath hè statu cundannatu à trè anni è nove mesi di prigiò per l'accuse di palpazione è à un annu è sette mesi per avè pigliatu è distribuitu a fotografia.

Trembath era u direttore generale di i distributori alimentari Bidfoods à l'epica, un ghjucadore di cricket senior chì avia ghjucatu à livellu rappresentativu è era fidanzatu per marità si à l'epica.

Spessu avvistava e donne da u so veiculu, po u parcheggiava è curria - da davanti o da daretu à elle - afferrendu li per u fondu o per l'inguine è stringhjendu li, po sprintendu via.

Calchì volta assaliva duie donne in zone separate à poche ore l'una di l'altra. In una occasione, a so vittima stava spinghjendu una carrozzina cù i zitelli. In un'altra, a so vittima era cù u so figliolu minore.


Data di publicazione: 24 di ghjugnu 2019