Chì ghjè a differenza trà l'allarmi di fumu à ionizazione è quelli fotoelettrici?

Sicondu l'Associazione Naziunale di Prutezzione contr'à l'Incendii, ci sò più di 354 000 incendi residenziali ogni annu, chì uccidenu in media circa 2 600 persone è feriscenu più di 11 000 persone. A maiò parte di e morti ligate à l'incendii si verificanu di notte quandu e persone dormenu.

U rolu impurtante di i rilevatori di fumu ben piazzati è di qualità hè evidenti. Ci sò dui tipi principali diallarmi di fumu ionizazione è fotoelettrica. Cunnosce a differenza trà i dui pò aiutà à piglià a megliu decisione nantu à i rilevatori di fumu per prutege a vostra casa o a vostra attività.

allarme di focu (2)

Ionizazioneallarme di fumus è l'allarmi fotoelettrici si basanu nantu à meccanismi cumpletamente diversi per rilevà l'incendii:

 Ionizazionesfumuaallarmi

Ionizazioneallarmi di fumu sò un cuncepimentu assai cumplessu. Sò custituiti da duie piastre caricate elettricamente è una camera fatta di un materiale radioattivu chì ionizza l'aria chì si move trà e piastre.

 I circuiti elettronichi in a scheda misuranu attivamente a corrente di ionizazione generata da questu disignu.

 Durante un focu, e particelle di combustione entranu in a camera di ionizazione è si scontranu ripetutamente è si combinanu cù e molecule d'aria ionizzata, pruvucendu una diminuzione continua di u numeru di molecule d'aria ionizzata.

 I circuiti elettronichi in a scheda rilevenu stu cambiamentu in a camera è, quandu si supera una soglia predeterminata, si attiva un alarme.

Rilevatori di fumu fotoelettrici

 Rilevatori di fumu fotoelettrici sò cuncipiti secondu cumu u fume di un focu cambia l'intensità di a luce in l'aria:

 Diffusione di luce: A maiò parte fotoelettricarilevatori di fumu Funzionanu secondu u principiu di a diffusione di a luce. Anu un fasciu luminosu LED è un elementu fotosensibile. U fasciu luminosu hè direttu versu una zona chì l'elementu fotosensibile ùn pò micca rilevà. Tuttavia, quandu e particelle di fumu di u focu entranu in u percorsu di u fasciu luminosu, u fasciu colpisce e particelle di fumu è hè deviatu in l'elementu fotosensibile, scatenendu l'allarme.

Bloccu di luce: Altri tipi d'allarmi fotoelettrici sò cuncipiti intornu à u bloccu di luce. Quessi allarmi sò ancu custituiti da una fonte di luce è un elementu fotosensibile. Tuttavia, in questu casu, u fasciu di luce hè mandatu direttamente à l'elementu. Quandu e particelle di fume bloccanu parzialmente u fasciu di luce, l'output di u dispusitivu fotosensibile cambia per via di a riduzione di a luce. Questa riduzione di a luce hè rilevata da i circuiti di l'allarme è attiva l'allarme.

Allarmi cumminati: Inoltre, ci hè una varietà di allarmi cumminati. Parechje cumminazioniallarmi di fumu incorporà a tecnulugia di ionizazione è fotoelettrica in a speranza di aumentà a so efficacia.

 Altre cumminazzioni aghjunghjenu sensori supplementari, cum'è sensori infrarossi, monossidu di carbonu è calore, per aiutà à rilevà accuratamente incendi veri è riduce i falsi allarmi per via di cose cum'è u fumu di u tostapane, u vapore di a doccia, ecc.

Differenze chjave trà ionizazione èAllarmi di fumu fotoelettrici

Parechji studii sò stati realizati da Underwriters Laboratories (UL), l'Associazione Naziunale di Prutezzione da l'Incendii (NFPA) è altri per determinà e principali differenze di prestazioni trà questi dui tipi principali dirilevatori di fumu.

 I risultati di sti studii è testi rivelanu generalmente i seguenti:

 Rilevatori di fumu fotoelettrici rispondenu à i fochi fumanti assai più rapidamente chè l'allarmi di ionizazione (da 15 à 50 minuti più veloce). I fochi fumanti si movenu più lentamente, ma producenu u più fume è sò u fattore u più letale in l'incendii residenziali.

L'allarmi di fumu à ionizazione rispondenu tipicamente un pocu più velocemente (30-90 secondi) à i fochi à fiamme veloci (fochi induve e fiamme si sparghjenu rapidamente) chè l'allarmi fotoelettrici. L'NFPA ricunnosce chì ben cuncepitiallarmi fotoelettrici generalmente superanu l'allarmi di ionizazione in tutte e situazioni d'incendiu, indipendentemente da u tipu è u materiale.

L'allarmi di ionizazione ùn anu micca riesciutu à furnisce un tempu di evacuazione adeguatu più spessu chèallarmi fotoelettrici durante i fochi chì ardenu.

L'allarmi di ionizazione anu causatu u 97% di "allarmi fastidiosi"falsi allarmiè, per via di cunsiguenza, eranu più propensi à esse disattivati cumpletamente chè altri tipi di rilevatori di fumu. L'NFPA ricunnosce chìrilevatori di fumu fotoelettrici anu un vantaghju significativu annantu à l'allarmi di ionizazione in a sensibilità à i falsi allarmi.

 Quale allarme di fumu hè megliu?

A maiò parte di e morti per via di l'incendii ùn sò micca per via di fiamme ma per via di l'inalazione di fume, hè per quessa chì a maiò parte di e morti ligate à l'incendiiguasi dui terziaccade mentre e persone dormenu.

 Essendu cusì, hè chjaru ch'ellu hè estremamente impurtante avè un allarme di fumu chì ponu rilevà rapidamente è precisamente incendi chì fumanu, chì producenu u più fume. In questa categuria,rilevatori di fumu fotoelettrici superanu chjaramente l'allarmi di ionizazione.

 Inoltre, a differenza trà ionizazione èallarmi fotoelettrici in incendi à fiamme veloci si sò rivelati minori, è a NFPA hà cunclusu chì l'alta qualitàallarmi fotoelettrici sò sempre prubabili di superà l'allarmi di ionizazione.

 Infine, postu chì l'allarmi di disturbu ponu fà chì e persone disattivinurilevatori di fumu, rendenduli inutili,allarmi fotoelettrici mostranu ancu un vantaghju in questu duminiu, essendu assai menu suscettibili à falsi allarmi è dunque menu propensi à esse disabilitati.

 Chjaramente,rilevatori di fumu fotoelettrici sò a scelta più precisa, affidabile è dunque più sicura, una cunclusione sustenuta da l'NFPA è una tendenza chì pò esse osservata ancu trà i pruduttori è l'urganisazioni di sicurezza antincendiu.

 Per l'allarmi cumminati, ùn hè statu osservatu alcun vantaghju chjaru o significativu. L'NFPA hà cunclusu chì i risultati di e prove ùn ghjustificavanu micca l'esigenza d'installà una doppia tecnulugia oallarmi di fumu à fotoionizazione, ancu s'è nè unu nè l'altru ùn hè necessariamente dannusu.

 Tuttavia, l'Associazione Naziunale di Prutezzione da l'Incendii hà cunclusu chìallarmi fotoelettrici Cù sensori supplementari, cum'è sensori di CO o di calore, migliuranu a rilevazione di incendi è riducenu di più i falsi allarmi.

https://www.airuize.com/contact-us/

 


Data di publicazione: 02-aostu-2024