A durata di vita di i rilevatori di fumu varieghja ligeramente secondu u mudellu è a marca. In generale, a durata di vita di i rilevatori di fumu hè di 5-10 anni. Durante l'usu, sò necessarii una manutenzione è testi regulari.
I regulamenti specifichi sò i seguenti:
1.pruduttori di rilevatori di fumu di solitu marcanu a durata di vita nantu à u pruduttu, chì hè generalmente di 5 o 10 anni.
2. A durata di vita di un rilevatore di fumu hè ligata à a so batteria interna, dunque hè cunsigliatu di rimpiazzà a batteria dopu à 3-5 anni d'usu.
3. A prova è a manutenzione regulare di i rilevatori di fumu sò assai impurtanti. Devenu esse testati almenu una volta à u mese per assicurà chì funzionanu currettamente.
4. Durante l'usu, i rilevatori di fumu devenu ancu esse puliti (almenu una volta à l'annu) per assicurà a so sensibilità è affidabilità.
5. Sè un rilevatore di fumu ùn funziona micca, hè cunsigliatu di rimpiazzallu o di riparallu immediatamente per assicurà a sicurezza di a vostra casa è di a vostra pruprietà.
Attualmente, l'allarme di fumu d'Ariza usa dui tipi di batterie,
1. Batteria alcalina AA, capacità di a batteria: circa 2900 mAh, secondu e diverse funzioni, u tempu di rimpiazzamentu di a batteria hè ancu diversu, usensore di fumu indipendentedeve esse rimpiazzatu circa una volta ogni 3 anni, è u WiFi è rilevatore di fumu interconnessu hè cunsigliatu di rimpiazzà a batteria una volta à l'annu.
2. Batteria à u litiu di 10 anni, è a capacità di a batteria scelta serà ancu diversa secondu a funzione. Capacità di a batteria di u sensore di fumu indipendente: circa 1600 mAh,allarmi di fumu wificapacità di a batteria: circa 2500 mAh,Interconnessione à 433,92 MHz rilevatore di fumuè capacità di a batteria di u mudellu interconnessu WiFi+: circa 2800 mAh.
In breve, ancu s'èallarme di rilevatore di fumu Hà una longa durata di vita, ma hà sempre bisognu di manutenzione è di testi regulari per assicurà u so funziunamentu nurmale. S'ellu supera a durata di vita o si rompe, deve esse rimpiazzatu o riparatu in tempu.
Data di publicazione: 03 d'aostu 2024