A Allarme persunale di 130 decibel (dB)hè un dispusitivu di sicurezza largamente utilizatu cuncipitu per emette un sonu stridente per attirà l'attenzione è dissuadà e minacce potenziali. Ma finu à induve ghjunghje u sonu di un allarme cusì putente?
À 130dB, l'intensità sonora hè paragunabile à quella di un mutore à reazione à u decollo, ciò chì ne face unu di i livelli più forti tollerabili per l'omu. In ambienti aperti cù ostaculi minimi, u sonu pò tipicamente viaghjà trà100 à 150 metri, secondu fattori cum'è a densità di l'aria è i livelli di rumore circundante. Questu u rende assai efficace per attirà l'attenzione in situazioni d'emergenza, ancu da una distanza considerablee.
Tuttavia, in e zone urbane o in i spazii cù un rumore di fondu più altu, cum'è e strade cù assai trafficu o i mercati affollati, a portata effettiva pò esse ridutta à50 à 100 metriMalgradu questu, l'alarma ferma abbastanza forte per avvisà e persone vicine.
L'allarmi persunali à 130dB sò spessu cunsigliati per l'individui chì cercanu strumenti affidabili di autodifesa. Sò particularmente utili per i camminatori soli, i corridori o i viaghjatori, furnendu un modu immediatu per chjamà aiutu. Capisce a gamma sonora di sti dispositivi pò aiutà l'utilizatori à massimizà a so efficacia in varie situazioni.
Data di publicazione: 11 dicembre 2024