Spessu a ghjente installa allarmi per porte è finestre in casa, ma per quelli chì anu un giardinu, ricumandemu ancu di stallà ne unu fora. L'allarmi per porte esterne sò più rumorosi di quelli interni, chì ponu spaventà l'intrusi è avvisà vi.
Allarme di portaponu esse dispositivi di sicurezza domestica assai efficaci, chì vi avvisanu se qualchissia apre, o prova à apre, e porte di a vostra casa. Ciò chì ùn sapete micca hè chì i ladri di casa entranu spessu per a porta principale - u puntu d'entrata più evidente in casa.
L'allarme di porta esterna hà una dimensione più grande è u sonu hè assai più forte di quelli regulari. Siccomu hè adupratu à l'esternu, hè impermeabile è hà una classificazione IP67. Cunsiderendu ch'ellu hè adupratu à l'esternu, u so culore hè neru è hè più durevule è pò resiste à l'esposizione à u sole è à l'erosione di a pioggia.
Allarme di porta esternahè a prima linea di a vostra casa è agisce guasi sempre cum'è a prima linea di difesa contr'à l'invitati indesiderati. I sensori di porta sò dispositivi aduprati per rilevà l'entrata micca autorizata. Sè ùn avete micca invitati previsti, pudete impostà a modalità d'allarme in casa per mezu di u telecomandu, è sè qualchissia apre a porta di u vostru patio senza permessu, emetterà un sonu di 140 db.
Un sensore d'allarme di porta hè un dispusitivu magneticu chì attiva un pannellu di cuntrollu d'allarme di rilevazione d'intrusione quandu una porta hè aperta o chjusa. Si compone di duie parti, un magnetu è un interruttore. U magnetu hè fissatu à a porta, è l'interruttore hè cunnessu à un filu chì torna à u pannellu di cuntrollu.
Data di publicazione: 23 di settembre di u 2024