À l'alba di luni matina, una famiglia di quattru persone hè scappata per pocu à un incendiu in casa potenzialmente mortale, grazia à l'intervenzione puntuale di i so...allarme di fumuL'incidentu hè accadutu in u tranquillu quartieru residenziale di Fallowfield, Manchester, quandu un focu hè scoppiatu in a cucina di a famiglia mentre dormianu.

Versu 2:30 di a mattina, l'allarme di fumu s'hè attivatu dopu avè rilevatu un fumu pesante chì surtia da un cortocircuitu in u frigorifero di a famiglia. Sicondu i pompieri, u focu hà cuminciatu à sparghjesi rapidamente in a cucina, è senza l'avvertimentu precoce, a famiglia ùn saria micca sopravvissuta.
John Carter, u babbu, si ricorda di u mumentu chì l'allarme hà sunatu. "Eramu tutti addurmintati quandu di colpu l'allarme hà cuminciatu à sunà. À l'iniziu, aghju pensatu chì era un falsu allarme, ma dopu aghju intesu l'odore di fume. Ci simu precipitati à sveglià i zitelli è à sorte". A so moglia, Sarah Carter, hà aghjustatu: "Senza quellu allarme, ùn sariamu micca quì oghje. Semu cusì grati".
A coppia, inseme cù i so dui figlioli, di 5 è 8 anni, sò stati capaci di fughje da a casa in pigiama, scappendu ghjustu quandu e fiamme cuminciavanu à inghjuttà a cucina. À l'arrivu di i Pompieri di Manchester, u focu s'era spartu in altre parte di u pianterrenu, ma i pompieri sò riesciuti à cuntene l'incendiu prima ch'ellu ghjunghjessi à e camere da letto di sopra.
U capu di i pompieri Emma Reynolds hà elogiatu a famiglia per avè un travagliurilevatore di fumuè hà incitatu l'altri residenti à pruvà regularmente i so allarmi. "Questu hè un esempiu di manuale di quantu sò vitali i rilevatori di fumu per salvà vite. Furniscenu i pochi minuti critichi chì e famiglie anu bisognu per scappà", hà dettu. "A famiglia hà agitu rapidamente è hè surtita sana è salva, chì hè esattamente ciò chì cunsigliemu".
L'investigatori di u focu anu cunfirmatu chì a causa di l'incendiu era un malfunzionamentu elettricu in u frigorifero, chì avia incendiatu materiali inflammabili vicini. I danni à a casa eranu estensivi, in particulare in a cucina è in u salottu, ma ùn sò stati segnalati feriti.
A famiglia Carter stà attualmente cù parenti mentre a so casa hè in riparazione. A famiglia hà espressu una immensa gratitudine à i pompieri per a so risposta rapida è à u rilevatore di fumu per avè li datu a pussibilità di scappà senza esse feriti.
Questu incidente serve cum'è un ricordu severu per i pruprietarii di case nantu à l'impurtanza di i rilevatori di fumu per salvà a vita. I rispunsevuli di a sicurezza antincendiu cunsiglianu di verificà i rilevatori di fumu mensilmente, di cambià e batterie almenu una volta à l'annu è di rimpiazzà tutta l'unità ogni 10 anni per assicurà chì sianu in bonu statu di funziunamentu.
U Serviziu di Pompieri è di Salvataggio di Manchester hà lanciatu una campagna cumunitaria dopu à l'incidentu per incuragisce i residenti à stallà è mantene i rilevatori di fumu in e so case, soprattuttu cù l'avvicinamentu di i mesi più freti, quandu i risichi d'incendiu aumentanu.
Data di publicazione: 13 di settembre di u 2024