Settembre è uttrovi sò duie stagioni impurtanti di compra è vendita in l'industria di u cummerciu esteru. Durante questu periodu, parechji cummercianti è cumpratori internaziunali aumenteranu e so attività di compra è vendita, postu chì questu hè un periodu di aerei cummerciali cinesi relativamente abbundanti durante tuttu l'annu.
Settembre hè di solitu a stagione di punta per e vendite in l'industria di u cummerciu esteru. Parechji fornitori urganizanu attività promozionali per attirà i cunsumatori è i cumpratori. À questu puntu, parechji grandi cumpratori cercanu attivamente prudutti è fornitori per preparassi per a stagione di vendite di fine annu.
Ottobre, ancu s'ellu hè ligeramente inferiore à settembre, hè sempre un periodu occupatu per l'industria di u cummerciu esteru. In questu mese, parechje imprese realizzeranu cuntrolli di l'inventariu di fine stagione è altre attività, chì hè ancu un bonu tempu per i cumpratori per circà prudutti scontati è opportunità promozionali.
Settembre è uttrovi sò un nodu cummerciale impurtante chì hà un impattu significativu nantu à u sviluppu è l'attività cummerciale di l'industria di u cummerciu esteru. Durante questu periodu, i cummercianti è i cumpratori ponu capisce megliu a dinamica di u mercatu, circà opportunità di cuuperazione è ottene una cuuperazione win-win.
Data di publicazione: 30 d'aostu 2023